Commercieel omgaan met klanten

Officiële benaming: Winkelverkoper - Commercieel omgaan met klanten ODB-Y00867-003

Iedereen bezit commercieel talent. In de module “Commercieel omgaan met klanten” ontdek je de verkoper in jezelf. Je leert hoe jij als verkoper een positieve, technische, empathische, flexibele en communicatieve vertegenwoordiger van een organisatie kunt zijn. In slechts 15 lessen ondervind je hoe essentieel jouw rol als schakel tussen klant en bedrijf is.

Je werkt tijdens deze opleiding aan de volgende vaardigheden:

  • op professionele wijze communiceren met klanten;
  • omgaan met de wensen van de klanten;
  • klachten van klanten volgens de gewenste procedure behandelen;
  • het aannemen van een positieve uitstaling in een specifieke beroepscontext en bedrijfscultuur;
  • het voorkomen afstemmen op de verkoopomgeving;
  • reflecteren over eigen handelen;
  • je deskundigheid opbouwen;
  • kennis vergaren over de werkzaamheden in het werkveld.

Voor vele bedrijven is het een uitdaging om de ideale verkoper te vinden, maar jij bent op de goede weg! Als je jouw kennis nog verder uitbreidt binnen een diplomagerichte opleiding Administratie & Verkoop, waarin alle aspecten van een winkelverkoper of een commercieel/administratief assistent aan bod komen, dan vindt je beslist werk.

€ 100

De prijs is samengesteld uit:

  • Het wettelijk inschrijvingsgeld: € 90
  • Opleidingsbenodigdheden: € 10 (Inclusief cursusmateriaal en/of digitaal materiaal en/of grondstoffen, ...)
  • Eventuele benodigdheden gebruikt tijdens de lessen: deze kosten moeten meteen online betaald worden bij je inschrijving.

Aantal lestijden: 60 (inclusief evaluatie en deliberatie)

Heb ik recht op een korting of een premie?

Lesuren & locaties

Deze cursus/opleiding staat op dit moment nog niet ingepland.
Wil jij er toch nu al graag meer over weten?
Stuur ons dan een bericht via de knoppen “Neem contact op” of “Ik heb een vraag” op deze pagina.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Instapaper